Raporty wykonania

Raporty wykonania zawierają zestawienia podstawowych informacji na temat wykonania planów finansowych.

Żeby przygotować raport wykonania, należy:

Użytkownik, który ma prawo do przeglądania lub modyfikowania danych tylko jednej jednostki sprawozdawczej, nie wykonuje tej czynności.

        
        Rysunek     Widok raportu wykonania.

 

W oknie z raportem wybrać Wydatki lub Dochody oraz poziom dokładności (do rozdziałów, paragrafów lub pozycji). W raporcie wykonania wydatków można też wybrać opcję z uwzględnieniem zobowiązań oraz z uwzględnieniem kosztów, a w raporcie wykonania dochodów – z uwzględnieniem należności. Zarówno na karcie Wydatki, jak i Dochody dostępna jest opcja plan pierwotny (wg uchwały budżetowej) oraz opcja ukryj wiersze z wartościami zerowymi dla poziomu dokładności Pozycje.

Kliknięcie zakładki Wydruk powoduje wyświetlenie dodatkowego okna ze sprawozdaniem w postaci gotowej do wydruku.


Spis treści