Raporty wykonania zawierają zestawienia podstawowych informacji na temat wykonania planów finansowych.
Żeby przygotować raport wykonania, należy:
Wybrać jednostkę sprawozdawczą, do której ma się odnosić ta operacja.
Użytkownik, który ma prawo do przeglądania lub modyfikowania danych tylko jednej jednostki sprawozdawczej, nie wykonuje tej czynności.
W menu użytkownika Modułu dla szkół kliknąć pozycję Raporty wykonania.
Określić rodzaj planu oraz okres, którego ma dotyczyć ten raport, a następnie kliknąć przycisk Wykonaj raport, co spowoduje wyświetlenie podglądu raportu.
Rysunek
Widok raportu wykonania.
W oknie z raportem wybrać Wydatki lub Dochody oraz poziom dokładności (do rozdziałów, paragrafów lub pozycji). W raporcie wykonania wydatków można też wybrać opcję z uwzględnieniem zobowiązań oraz z uwzględnieniem kosztów, a w raporcie wykonania dochodów – z uwzględnieniem należności. Zarówno na karcie Wydatki, jak i Dochody dostępna jest opcja plan pierwotny (wg uchwały budżetowej) oraz opcja ukryj wiersze z wartościami zerowymi dla poziomu dokładności Pozycje.
Kliknięcie zakładki Wydruk powoduje wyświetlenie dodatkowego okna ze sprawozdaniem w postaci gotowej do wydruku.